30/8/11

Ακούμπησε τη διαφήμιση

Η διαφήμιση, την οποία όχι μόνο μπορείς αλλά και πρέπει να ακουμπήσεις, να την τραβήξεις, να κάνεις διάφορα - όλα αυτά για να δεις τι μπορεί να βγει.

Ο δημιουργικός εγκέφαλος σκέφτηκε πολλούς τρόπους για το πως μπορείς να αναγκάσεις το πλήθος να μπει σε επαφή με το μήνυμα διαφήμισης, και το κυριότερο - να το απολαμβάνει κιόλας. Οι καθρέπτες, μαγνιτάκια, λεφτά χρησιμοποιήθηκαν χίλιες φορές στη διαφήμιση.

Τα παραδείγματα παρακάτω παίζουν πάνω στο πάθος του ανθρώπου για να καταστρέφει.



Λοιπόν, ο ΘΌΡΥΒΟΣ

 


 Στούντιο DM9DDB έδειξε πως μία διαφήμιση μπορεί να βγάζει θόρυβο. Κάθε εργαζόμενος του θεάτρου ξέρει, ότι η καταιγίδα θα βγει, αν κουνήσεις ένα μεταλλικό φύλλο. Αν θα τσαλακώνεις ένα φύλλο ειδικού χαρτιού - μπορείς να ακούσεις πως καίει η φωτιά. Αγαπημένες φουσκαλίτσες( είδος περιτυλίγματος) φτιάχνουν ήχο μίας γραφομηχανής.

Με αυτά τα μηνύματα η εταιρεία ηχογράφησης Saxsofunny μετέδωσε τη φιλοσοφία της: "Every image has a sound" ("Κάθε εικόνα έχει ήχο")



ΑΚΟΥΜΠΗΜΑ

Το να σπας φούσκες, κατά τη γνώμη τους ψυχολόγους δεν είναι μόνο η ευχαρίστηση, αλλά και τέλειος τρόπος να χαλαρώσει κανείς.

 
Στη διαφήμιση τις φούσκες σπάνε για να αποφύγουν τα σπυράκια, κυτταρίτιδα η απλά να περάσουν καλά.
"Ακνε.Μη τα σπάτε. Σταματήστε τα."

Στη διαφήμιση της Nivea οι γυναίκες με μεγάλη ευχαρίστηση έσπαζαν φουσκαλίτσες.


Μπορούσατε να καρφώνετε καρφίτσες..
 


 
 Post-It .. Τραβάς το χαρτάκι, πάνω του υπάρχουν τρίχες και πληροφορίες πέρι του προϊόν - ένας τρόπος αποτρίχωσης.



Οι διαφημιστές από στούντιο της Ουρουγουάι Lowe Ginkgo έφτιαξαν σταντ Rexona από δοκιμαστικά χαρτάκια - κάθε γυναίκα μπορούσε να ξεκολλήσει το χαρτάκι, να το μυρίσει και να το πάρει μαζί της.


Touch-screen - καινούρια και πολύ ακριβή τεχνολογία. Για αυτό κάθε χρήση της έχει πολύ ενδιαφέρον.
Στη παγκόσμια ημέρα του παιδιού Nestle Indonesia τοποθέτησε διαφήμιση, οποία παρακαλούσε τους ενήλικους να είναι πιο προσεκτικοί με τα παιδιά.
Στην οθόνη είχε ένα κοριτσάκι, που καθόταν μπροστά στο πιάνο. Μόλις κάποιος ακουμπούσε την οθόνη - το κορίτσι σηκωνόταν και ακουμπούσε το χέρι του ενήλικου. 

PT Nestle Indonesia: Touch-screen

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου