24/9/11
Σε αναζήτηση της εργασίας ένας copywriter από το Λονδίνο, έφτιαξε ασυνήθιστο διαφημιστικό βίντεο.
Miguel Durão δεν είπε τίποτα για τον εαυτό του, αποκαλώντας μόνο ένα πλεονέκτημα του - τη φίλη του την Ericα, με την οποία έχει σχέση 6 χρόνια. Είναι όμορφη, έξυπνη.
Απίστευτα αγάλματα του κόσμου. 23 καταπληκτικά γλυπτά
Μνημείο για τον Charles La Trobe, Μελβούρνη, Αυστραλία
Τζορτζ Κλούνεϊ έπαιξε στη διαφήμιση νορβηγικής τράπεζας DnB NOR.
"Some people are lucky in life"
"For the rest of us, saving up can be smart"
Μια νεαρή γυναίκα ξυπνάει σε ένα σπίτι πολυτελείας. Βλέπωντας τα αντικείμενα γύρω της - το νυφικό, το δαχτυλίδι στο δάχτυλό της, τις φωτογραφίες - προσπαθεί να θυμηθεί τα γεγονότα για χθες το βράδυ.
Και ήταν έκπληκτη να διαπιστώσει ότι, χωρίς να ξέρει πώς, είναι παντρεμένη με τον Τζορτζ Κλούνεϊ, ο οποίος είναι τρελός γι 'αυτήν και θέλει να αγοράσει μια κομψή "οικογενειακή φωλιά οικογένειά».
"For the rest of us, saving up can be smart"
Μια νεαρή γυναίκα ξυπνάει σε ένα σπίτι πολυτελείας. Βλέπωντας τα αντικείμενα γύρω της - το νυφικό, το δαχτυλίδι στο δάχτυλό της, τις φωτογραφίες - προσπαθεί να θυμηθεί τα γεγονότα για χθες το βράδυ.
Και ήταν έκπληκτη να διαπιστώσει ότι, χωρίς να ξέρει πώς, είναι παντρεμένη με τον Τζορτζ Κλούνεϊ, ο οποίος είναι τρελός γι 'αυτήν και θέλει να αγοράσει μια κομψή "οικογενειακή φωλιά οικογένειά».
Επώνυμα προφυλακτικά του Max Wright
Αν τα συνθήματα των εμπορικών σημάτων θα διατίθουνται στην προφυλακτικά, τότε αυτά παίρνουν μια εντελώς διαφορετική έννοια.
23/9/11
Yakuza by Anton Kusters
Μετά από μήνες δύσκολων διαπραγματεύσεων, βελγικός φωτογράφος Anton Kusters έζησε 2 χρόνια με τα μέλη της Yakuza, οποία κυριαρχεί στην καρδιά του Τόκιο.
22/9/11
Η διαφήμιση των περιοδικών
Βρώσιμη διαφήμιση VW
Η διαφήμιση Volkswagen Golf R είανι φτιαγμένη από αλεύρη ρυζιού, αλατιού και νερού.
19/9/11
Όλο ιδιοφυίες είναι απλό (1)
Στον Leonardo da Vinci ανήκει μια δήλωση ότι η απλότητα είναι η υψηλότερη μορφή επιτήδευσης.
Διαφήμιση καταστήματος με καπέλα. «Το καπέλο αλλάζει όλα».
Διαφήμιση καταστήματος με καπέλα. «Το καπέλο αλλάζει όλα».
Εταιρεία Wieden + Kennedy Portland έχει ξεκινήσει μια online καμπάνια για την Dodge, την οποία υπόσχεται να δωθεί σε κάποιον που θα την βρει
Αντί για το συνηθισμένο διαφημιστικό ή βίντεο στο διαδίκτυο, W + K σκέφτηκε κάτι προτώτυπο. Τρεις Dodge Journey από αυτό το βίντεο πήραν τους μυστηριώδη προορισμούς. Εκείνοι που θα βρουν το αυτοκίνητο με κάποιες υποδείξεις, θα τους πάρει.
Για εκείνους που έχουν δυσκολία με την αναζήτηση, υπάρχουν επιπλέον συμβουλές. Διαφημίσεις που εκφωνίστηκαν από Michael C. Hall, που είναι γνωστός από την τηλεοπτική σειρά «Dexter».
Για εκείνους που έχουν δυσκολία με την αναζήτηση, υπάρχουν επιπλέον συμβουλές. Διαφημίσεις που εκφωνίστηκαν από Michael C. Hall, που είναι γνωστός από την τηλεοπτική σειρά «Dexter».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)