23/10/11

Interactive διαφήμιση 2


Βαρετές πινακίδες εδώ και καιρό έφυγαν στο παρελθόν.

Έκρηξη πινακίδας Deadline



Το καλοκαίρι του 2007 στο κέντρο της Όκλενδ εμφανίστηκε πινακίδα, υποσχόμενη ότι το βράδυ 22 του Ιούλη θα αυτοκαταστραφεί. Ψηφιακό ρολόι στην αντίστροφη σειρά μετρούσε τα δευτερόλεπτα. Η έκρηξη θα μπορούσε να παρατηρηθεί όπως απο κοντά, αλλά και σε απευθείας σύνδεση στο δίκτυο. Couriers εταιρεία απόκτησε μια φήμη για επείγων παραγγελίες.



Γλυκό Pascall "Όταν θα εκραγεί το φρούτο"


Καραμέλες Pascall εμφάνησαν μια πινακίδα με ένα σουβλί και φουσκωτής φράουλας. Φράουλα μεγάλωνε σε μέγεθος, και σε όλους ενδιαφερόμενους πρότειναν να μαντέψουν το χρόνο "συνάντησης" σούβλου και τις φράουλες, και την επακόλουθη έκρηξη. Φράουλα έσπασε 15 του Νοεμβρίου του 2008, και ο νικητής έλαβε 5.000 δολάρια.

Φάρμακο για στομάχι Pepto-bismol


Όσοι περιοδικά νιώθουν να "γυρίζει" στομάχι, μπορούν να συγκριθούν αυτό το συναίσθημα με τη δουλειά ενός πλυντήριου, όπως και παρατήρησαν διαφήμιση Pepto Bismol.

Αλυσοπρίονο Stihl "κουπόνι"


Εταρεία Stihl, που παράγει αλυσοπρίονα, έβαλε το προϊόν της σε μια πινακίδα δίπλα στο κουπόνι για έκπτωση. Μετά από αρκετές ημέρες απραξίας υπαίθρια διαφήμιση ζωήρεψε με τη βοήθεια ειδικού άνθρωπου που ήρθε και ανέβηκε στη πινακίδα, πριόνισε το κουπόνι και έφυγε με μια έκπτωση στα χέρια του.

Scrub Pond’s "Ήρθε η ώρα"


Μία "ζωντανή πινακίδα" μεταφέρει τέλεια τη σκέψη του Pond’s Anti-Bacterial Facial Scrub, οποίοι περιγράφονται σε κύρια φράση διαφήμισης - "Καθαρίζει πόρους. Πολεμάει σπυριά". Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι ο επιστάτης - δεν είναι ένα μανεκέν, αλλά ένα ζωντανό πρόσωπο που καθαρίζει όλη την ώρα της ημέρας το δέρμα, φέρνοντάς την σε τέλεια καθαρότητα.

Adidas "Απίστευτος τερματοφύλακας"


Πριν 2 μέρες ξεκινήσουν παιχνίδια UEFA EURO 2008 σε ένα πάρκο Βιέννης Vienna Prater Πέτρος Τσεχ 42 μέτρων με τη βοήθεια 8 χεριών και ρόδας λούνα πάρκ έδειχνε σε όλους την απίστευτη τέχνη του.

Τα πρωινά στο McDonald's


Το τεράστιο αυγό άνοιγε με τις πρώτες ακτίνες του ήλιου, ανακοινώνοντας το πρωινό McDonald's.

Πινακίδα-παζλ Allan Gray


Τη τραπεζική διαφήμιση Νότιας Αφρικής, που αποτελείται από 6.000 μονάδες παζλ - μάζευαν 4 εβδομάδες. Η λεζάντα: "Η επιθυμία χωρίς υπομονή - είναι τίποτα."

NedBank "Ενεργια - στους ανθρώπους"


Η νοτιοαφρικανική τράπεζα έχει τοποθετήσει ηλιακούς συλλέκτες στη πινακίδα τους. Οι μπαταρίες αυτές είχαν τη δυνατότητα να προσφέρουν λειτουργία χωρίς τη χρήση της παραδοσιακής ενέργειας στη κουζίνα και τραπεζαρία ενός κοντινού σχολείου.

Κοινωνική διαφήμιση για την οδική ασφάλεια


Στη Νέα Ζηλανδία στη διαδρομή με την υψηλότερη θνησιμότητα κατά τη διάρκεια των βροχών έβαλαν διαφημιστικές πινακίδες που απεικονίζει ένα αγόρι που αρχίζει να αιμορραγεί, όταν αρχίζει να βρέχει. Η επιγραφή στις γιγαντοαφίσες έχει ως εξής: "Η βροχή αλλάζει τα πάντα. Παρακαλούμε να προσέχετε τις καιρικές συνθήκες".

Βιντεοπαιχνίδι Colin McRae: Dirt 2



Σκόνη πλυσίματος Tide


Καθαρές αφίσες τοποθέτησαν σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους δρόμους της Φρανκφούρτης, με τη συνεχή κίνηση των αυτοκινήτων. Η αφίσα ήταν καλυμμένη με ένα ειδικά επεξεργασμένο βαμβάκι, πάνω στον οποίο δεν καθόταν η σκόνη. Μέσα σε λίγες μέρες, η αφίσα ήταν καλυμμένη με σκόνη, και οι χώροι που ήταν από βαμβάκι - όχι, αποδεικνύοντας έτσι την καθαρότητα των ρούχων.

McDonalds "Ηλιακό ρολόι"




Interbest Outdoor



"Όσο πιο νωρίτερα θα εμφανιστεί η δικιά σας διαφήμιση εδώ - τόσο καλύτερα", - έτσι εμφανίστηκε η διαφημιστική εταιρεία Interbest Outdoor.

Ξυραφάκια Gillette



Καυτό κέτσαπ Heinz




Chang Soda


Κάθε μέρα επί ενός μήνα τη Παρασκεύη και το Σάββατο στη Ταιλάνδη στις 19:00, εκατοντάδες μπαλόνια πετούσανε από ένα μπουκάλι σόδας.

Υπηρεσία καιρού της Νέας Ζηλανδίας "Rain" και "Wind"



"Ακόμα και βροχερές μέρες μπορούν να γίνουν μαγικές, αν τα σχεδιάζετε με metservice.com".

MarlynStroer Out-of-Home Media



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου